  • Data: 2010-02-27 18:51:10
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "p47" hma4j0$nkc$...@a...news.neostrada.pl

    > co widac, słychac i czuć;-))

    Widać, słychać i czuć. :) Dokładnie. :) Tyle tylko, że Bóg nie
    odbiera człowiekowi rozumu, chyba że na czas snu. :) Już napisałem,
    ale najwyraźniej trzeba powtórzyć. :)

    Dzieci najzacniejszych rodzin Korterii pojechały przed laty na pielgrzymkę do
    Częstochowy.
    Daleko nie ujechały. Ich autokar zderzył się czołowo na nie swoim pasie ruchu z
    ciężarówką
    jadącą w przeciwnym kierunku. Oba samochody miały podobną szybkość i podobną masę --
    zatrzymały
    się niemal w miejscu a cała energia związana z ich szybkościami zamieniła się w
    ciepło.

    Autokar stanął w płomieniach. 9 dziewcząt i 2 chłopców (rozumiem, że kobiety
    puszczono
    przodem) straciło życie. Obok nich odeszli z tego świta kierowcy -- nie wiem, czy 3,
    czy 4.

    Efekt było widać, słychać i czuć. :)

    Kierowca autokaru był chory na padaczkę, o czym widział od lat.
    Wiedzieli o tym jego koledzy z pracy (kierowcy jak on) i widzieli lekarze.
    Fakt choroby jednak utajano i przemilczano. :)

    Rodzice dzieci uważali, że będą się modlili, więc kierowca nie będzie miał ataku w
    czasie jazdy.

    Bóg nie odebrał rozumu -- pozwolił jednak na nieużywanie tegoż. A następnie ukarał
    głupców. :)

    Księża płakali, rodzice płakali, dzieci pokaleczone (11 umarło, część z nich
    w płomieniach, niemal żywcem, ale inni zostali pokaleczeni, niektórzy mocno,
    dotkliwie) płakały... Ja zaś (pod osłoną śmierci, jak zapowiadałem wielokrotnie)
    rozpocząłem swoją ofensywę, którą zakończyłem dopiero w pierwszych dniach roku 2007
    (wypadek miał miejsce bodajże 30 września 2005) swoim zwycięstwem. Zwycięstwem
    częściowym -- takim, jakie mogłem wówczas uzyskać. Złamałem blokady duchownych,
    ale nie mogłem cofnąć czasu. :)

    Nie przebaczyłem tym, którzy nie udzielili mi pomocy.

    Kiedy z żalem powiedziałem Bogu o tym, że mnie oszukał, dając śmierć tylko
    takiej liczbie ludzi, jaka jest konieczna do mego zwycięstwa, choć nawet
    sędziowie potrafią dać więcej, niż zażąda wygrywający powód, Bóg odparł,
    że uczynił, jak chciałem -- spalił minimalną liczbę ludzi, później dokonywał
    poprawin, ale (aby sprawiedliwości stało się zadość) miliony Polaków wyjeżdżają
    ,,za chlebem'', skąd nie wracają już takimi, jakimi byli, lecz wracają jako śmiecie.
    :)

    Nie uratowałbym całego narodu? Nie -- to oczywiste. :)
    Ale ja bym zatrudnij 5 osób i 100 tysięcy takich jak ja
    (też izolowanych i maltretowanych przez Rydzyka i jemu podobnych)
    też by pozatrudniało po 5 osób, a z czasem z tych 500 tysięcy
    znów 100 tysięcy zatrudniłoby po 5 nowych osób itd...

    A ja zatrudniłbym nie na stanowisku ekspedienta, za 3 tysiące
    brutto miesięcznie, lecz na stanowisku poważnym, za poważne pieniądze. :)

    Ale biskupi prowadzili niezrozumiałą wojnę z polskim narodem -- rzekomo
    była to wojna z komuną. :) Ja jestem za młody na to, aby być komuchem. :)

    Ty piszesz o moich rzekomo żółtych papierach, innych byś kastrował,
    jeszcze innych oskarżasz, choć są ofiarami (mogę podać MIDy postów
    z cytatami, ale nie wiem, czy warto) a ja piszę prawdę. Prawdę o Rydzyku,
    który jest ewidentnym oszustem, prawdę o głupocie zatrudnienia chorego na
    padaczkę jako kierowcę autokaru, prawdę o beznadziejności Polaków...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'