  • Data: 2009-02-14 12:40:38
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:415a8e28-82e6-4a55-8320-9aaa89fd5145@w35g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 14 Lut, 00:19, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > Dla niektórych to była wada. (Nie dość że drożej to jeszcze trzeba
    > dzwonić na mlinię)

    uważasz za normalnych ludzi ktorzy kładą kasę na exmax plus by wypłacać
    kilka razy w miesiącu?

    > Idealne rozwiązanie, imho, to dodatkowe pytanie w stylu "uwaga, ten
    > przelew będzie płatny - chcesz kontynuować?"

    wygląda że nic takiego nie będzie, a jako przelew pomiędzy własnymi
    rachunkami wykona się bez potwierdzenia hasłem sms, więc kaska dla mbanku i
    nerwy dla klientów

    już raz mnie podobną opłatą zdenerwował bgż...
    kolega - dyrektor placówki się na mnie mocno zdenerwował