  • Data: 2009-02-14 12:52:40
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zlotowinfo pisze:
    > uważasz za normalnych ludzi ktorzy kładą kasę na exmax plus by wypłacać
    > kilka razy w miesiącu?
    tak, przy czym nie interesuje mnie czy to nazywa się emax plus czy
    rżniemy leszczy plus. Skoro bank wybrał filozofię ror+oszczędnościowy to
    normalne jest trzymanie jak najmniejszej kwoty na rorze i w razie
    potrzeby jej dobieranie z oszczędnościowego. Tak mam w Polbanku i
    nieważne czy będę dobierał 1 czy 100 razy w ciągu miesiąca - nic mnie to
    nie kosztuje.

    Sorry, ale może w czasach początków mbankozaura obecna oferta była OK,
    ale w dzisiejszych warunkach w ogóle nie przystaje do rzeczywistości. Z
    dawnych czasów zostało mi konto w mbanku, ale z takim podejściem do
    klienta niech nie liczą, że będę tam trzymał jakiekolwiek środki czy
    uczynię to konto moim kontem podstawowym...