  • Data: 2009-02-14 12:50:38
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gn6dsp$9b6$1@news.onet.pl...
    > Ja zostawiłem 2 zł ;-)
    > Ale w najbliższych dniach zamierzam całkowicie zlikwidować konto.
    > Rachunek mam od 6 lat, nie miałem i nie mam żadnych kredytów, ale nie
    > podoba
    > mi się PR tego banku w ostatnich tygodniach. Jakoś straciłem do nich serce
    > chyba zaufanie.

    jedno trzeba im przyznać, dopracowali interfejs www przez co obsługa jest
    dość wygodna, niektóre z moich mailowych uwag zostały wdrożone

    niestety dla wielu po za wygodą istotniejsze jest % (cienki ostatnio) i brak
    opłat (łatwo się będzie nadziać na opłatę emaxplus)

    jednak mbank się przyda jak będę chciał za coś zapłacić kartą w necie to
    przeleję sobie do nich kasę, karta na szczęście jest jeszcze gratisowa