    From: "Fajas" <s...@m...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - komedia, a raczej tragedia
    Date: Wed, 29 Oct 2003 08:08:06 +0100

    "Kamil Muszynski" <g...@h...pl> wrote in message
    news:bnm4ea$b8o$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam, sprawa wyglada tak, probuje sie dzis zalogowac do mbanku, wpisujac
    > haslo sie myle i jak sie okazuje jest to 50 raz w histori posiadania
    konta,
    > wiec jak wiecie dostep przez internet jest blokowany. Bezpieczenstwo,
    > rozumiem.
    > Dzwonie do mlini i sie okazuje ze dostep przez telefon mam zablokowany,
    jak,
    > kiedy, nie wiadomo. Moze ktos laczac sie z mlinia podal moj numer klienta
    > swoj telekod 3 razu i juz mam zablokowane.
    > Dodam, ze mam do wykonania pilny przelew , ktory musi pojsc dzisiaj.
> [...]

    - Jesli neirozumiesz procedur bezpieczenstwa i wielu innych to niegdy tam
    niepowinienes zakladac rachunku!!!
    - jesli myslisz sie 50 razy wciagu tygodnia/miesiaca to tez lekka przesada
    - haslo powinienes zmieniac zdecydowanie czesciej
    Wydaje mi sie, ze po zmianie hasla liczba bledow sie resetuje???

    Fajas