eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - komedia, a raczej tragediaRe: mbank - komedia, a raczej tragedia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ews.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "kriskel" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - komedia, a raczej tragedia
    Date: Wed, 29 Oct 2003 10:54:34 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 26
    Sender: k...@p...onet.pl@pa135.piotrkow.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <bno2ov$sl$1@news.onet.pl>
    References: <bnm4ea$b8o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa135.piotrkow.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1067421279 917 213.25.243.135 (29 Oct 2003 09:54:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Oct 2003 09:54:39 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:266025
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kamil Muszynski" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:bnm4ea$b8o$1@inews.gazeta.pl...
    > Zycze szefostwu mbanku troche rozsadku przy wymyslaniu procedur
    > "bezpeiczenstwa", sa chyba troszeczka za bezpieczne.

    Teraz jak Ci się spieszy z przelewem, to twierdzisz, że za dużo
    zabezpieczeń.
    A przeważnie na grupie były głosy, że zabezpieczenia są niewystarczające.

    Ludziom ciężko dogodzić.

    Zastanów się, czy gdyby odblokowali Ci natychmiast dostęp po Twoim pierwszym
    telefonie miałbyś dobre zdanie o systemie zabezbieczeń. Śmiem wątpić. Wtedy
    napisałbyś, jaki to fatalny system zabezpieczeń ma mBank. Bo każdy znający
    twoje personalia mógłby odblokować dostęp i ustalić własny kod dostępu.
    Gdzie w takim razie w Twoim poście znalazł się rozsądek. Brak. Podejście
    całkowicie subiektywne wynikające z wzburzenia. Inną sprawą jest, że w
    takiej sytuacji oddzwonienie powinno nastąpić natychmiast. Ale to nie jest
    sprawą rozsądku, tylko szacunku dla klienta i jego problemu.

    Zdecydowanie rację masz w jednym. Dobrze mieć jeszcze jeden rachunek w innym
    banku. Z małą gotóweczką. Przezorność.

    kriskel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1