  • Data: 2003-10-29 13:27:34
    Temat: Re: mbank - komedia, a raczej tragedia
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Oct 2003 13:13:22 +0100, "kriskel" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    >Widzisz, może to nie jest tak bardzo pozbawione sensu. Np karta kredytowa
    >Lukasa jest blokowana po trzykrotnym błędnym wprowadzeniu PIN, ale w całym
    >okresie użytkowania karty. To znaczy nie musi nastąpić to w czasie jednego
    >posiedzenia karty w bankomacie. Czy to przesada? Chyba nie. Nieprawny

    IMHO przesada. Wystarczyłoby blokowanie po trzech _kolejnych_
    nieudanych próbach (tak jak to się dzieje w kartach elektronicznych)

    >użytkownik po dwóch błędach wyjmuje kartę z bankomatu i wprowadza ją
    >spowrotem. Gdyby kasowało licznik, to teraz znów mógłby wprowadzić sobie

    wyjęcie i włożenie nie kasowałoby. Dopiero wprowadzenie prawidłowego
    PINu.

    BTW: wydaje mi się, że się mylisz i jest tak, jak ja napisałem (tzn.
    trzy kolejne nieudane próby blokują.

    >Podobnie z licznikiem mBanku. Ktoś wprowadza dwa razy zły kod i cofa stronę
    >albo otwiera ponownie przeglądarkę i znowu wprowadza kody. Żeby nie

    ależ skąd. Wpiszesz źle, potem milion razy dobrze, potem znów innego
    dnia źle i potem znów wiele razy dobrze,... , potem raz źle - i już
    nie masz szansy na poprawkę, bo przez ostatni 1000 dni 50 razy się
    myliłeś.

    >Czy to jest pozbawione sensu?

    IMHO tak

    --