    From: "radarek" <dbuba@NOSPAM@softsystem.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - komedia, a raczej tragedia
    Date: Wed, 29 Oct 2003 11:27:03 +0100

    > Teraz jak Ci się spieszy z przelewem, to twierdzisz, że za dużo
    > zabezpieczeń.

    Powiedz mi czemu sluzy, taki duzy licznik bledow, ktory nigdy sie nie
    resetuje.
    Mam konto w mbanku od trzydziestu kilku miesiecy (prawie od poczatku) i
    korzystam z niego dosc intensywnie. Nie mam pojecia ile razy podalem
    niewlasciwe haslo przy logowaniu, ale jest dosc prawdopodobne ze
    czterdziesci kilka razy (nie myle sie chyba zbyt czesto??).
    Ktoregos pieknego dnia pomyle sie po raz piecdziesiaty i moze sie okazac ze
    z jakis przyczyn mam zablokowany kanal telefoniczny (z mLinii nie
    korzystalem od roku, ale powinienem miec ja aktywna), a wlasnie zablokowali
    mi kanal internetowy na kilka dni (tyle moze trwac oddzwanianie).
    Nie podoba taka perspektywa.
    Czy naprawde uwazasz, ze to bedzie w porzadku ze strony banku?
    Gdyby chociaz serwis internetowy ostrzegal, ze licznik bledow zbliza sie do
    50.
    Grupa krytykuje autora postu, ze jest nierozsadny, ze przelewy robi w
    ostatniej chwili, a ja jakos nie rozumiem w czym on zawinil.

    Radarek