  • Data: 2003-10-30 12:59:21
    Temat: Re: mbank - komedia, a raczej tragedia
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ty aby na pewno myślisz przed napisaniem posta na grupę??
    1. Nikt nie wiedział o tym liczniku, kliencie dowiedzieli się w zasadzie przez
    przypadek.
    2. Zablokowany dostęp na razie jest tylko sygnałem o przekroczeniu 50 próby.
    Jakoś jeszcze nie stwierdzono, aby było to wynikiem próby włamania.

    Może niech zabierają głos w dyskusji ci, co potrafią zanalizować obecną
    sytuację. Sorry, kriskel, ale ty do tej grupy nie należysz.