eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - pjo (Fwd) Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia? :)Re: mbank - pjo (Fwd) Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia? :)
  • Data: 2002-02-02 21:07:29
    Temat: Re: mbank - pjo (Fwd) Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia? :)
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Piotr J. Ochwal wrote:
    > >> I jeszcze pjo stwierdza, z klient powinien wiedziec, ze bank ma kilka numerow
    kont stare i nowe i zeby uzywac
    > >> wlasnie te stare:
    >
    > Stwierdziłem, że klient PKO BP (czyli w naszym przypadku Spółdzielnia
    > Mieszkaniowa - tak to jest, jak się tnie cytaty i wyrywa z kontextu)
    > powinien był to wiedzieć

    Zaraz, czy Ty tu piszesz o naszej cytowanej tu rozmowie na priva?
    Bo w niej byla mowa o telewizji kablowej i nie bylo tam zadnego dodatkowego
    kontekstu - ten fragment ze starym numerem zacytowalem w calosci wraz z
    najblizsza odnoszaca sie do niego otoczka - zrozumialem z tego, ze to ja,
    klient mbanku mam wiedziec jakie numery kont ma PKO BP, a nawet jesli
    twierdzisz, ze nie ja tylko TV kablowa, to tez nie masz racji, skoro oni
    dopiero co zmienili bank to skad maja wiedziec, ze w PKO BP maja podwojna
    numeracje i ktora jest prawidlowa, oni tez sa tylko klientami, ktorzy nie musza
    znac PN z zakresu bankowosci i to normy ktora jeszcze zdaje sie nie jest
    obowiazujaca.

    > > My tu sobie możemy radzić, ale po tym bożym świecie chodzą jeszcze tacy,
    > > dla których te całe przelewy ("i dlaczego nie podaje się nazwy banku?")
    > > to czarna magia. Oni też mają dzwonić po bankach, żeby dostać nr konta
    > > w starym wydaniu?
    >
    > Nie. Oni mają zadzwonić do spóldzielni mieszkaniowej i powiedzieć: Co
    > wy mi za gówniany numer konta podajecie? W moim banku mówią, że jest
    > zły.

    Mylisz sie w calej rozciaglosci. Problem powstal przy wykonywaniu przelewu w
    mbanku, wiec klient mbanku powinien zglosic problem w mbanku, bowiem z punktu
    widzenia klienta mbanku wpisany numer byl poprawny, natomiast mbank wiedzac na
    czym polega problem powinien monitowac w PKO BP, twierdzenie inaczej,
    szczegolnie w kontekscie rzekomej przyjaznosci mbanku dla klientow i
    nazdzwyczajnej latwosci poslugiwania sie kontem, jest wrecz arogancja w
    stosunku do klienta i lekcewazeniem go - w takim bowiem kontekscie stwierdzenie
    idz sobie kliencie poczytaj polskie normy moze byc rownowazne okresleniu, "a
    spadaj na drzewo liczyc liscie".

    > > Oni się nawet nie domyślą, że tak może być. A można
    > > przecież do komunikatu o błędzie dodać choć informację, jak sobie z tym
    > > poradzić.
    >
    > Numer jest zły. Jak sobie poradzić? Podać właściwy numer.

    Numer jest poprawny z punktu widzenia klienta, firmy ktora mu go dala i systemu
    banku, ktory go wystawil.

    ak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1