eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - pożegnanieRe: mbank - pożegnanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    References: <554dda37$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    <554f3cb6$0$13371$b1db1813$d2f06f9f@news.astraweb.com>
    <s...@p...org>
    <55511feb$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <555127f6$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <555226db$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <555242d7$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <55530089$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: None
    Date: Wed, 13 May 2015 11:25:22 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Darwin)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@p...org>
    Lines: 36
    NNTP-Posting-Host: 80.55.210.114
    X-Trace: 1431509122 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27523 80.55.210.114:58158
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:612947
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-05-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A odpowiedzial czemu wlaczali tak stopniowo ? Chcieli wychwycic bledy
    > na malej probie, czy bali sie przeciazenia infolinii do tego
    > nowoczesnego, intuicyjnego i zbierajacego najlepsze oceny uzytkownikow
    > interfejsu ? :-)

    W tym artykule nie, ale przebijało się swego czasu. Przełączali wg algorytmu
    częstości korzystania. Ktoś korzystał częściej, to go przełączali szybciej.
    I nie chodziło o przeciążenie systemu, ale właśnie o to by użytkownicy mieli
    czas się zapoznać.

    >>kierunek jest b. dobry.
    >
    > Kierunek nieintuicyjnych interfejsow, z ukrytymi opcjami ? IMO -
    > bardzo zly.

    A jesteś uprawniony do tego by nazywać interfejs nieintuicyjnym?
    Czy tylko prezentujesz widzimisię?

    > A tak z ciekawostek - konsultant telefoniczny zajety, prosze czekac,
    > prosze czekac, prosze czekac - i tak 15 minut.

    Było i przed.

    > A konsultant przez komputer dostepny. Wlaczam audio i rozmawiam jak
    > przez telefon.
    > O co tu chodzi ?

    O zajęte linie telefoniczne?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1