  • Data: 2015-05-15 16:19:57
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:5555c0a4$0$2192$65785112@news.neostrada.pl...

    > A próbowałeś Ctrl + A i potem Backspace? Nie musisz w nic celować, byle
    > kursor był w polu.

    Nie próbowałem, nie przyszło mi do głowy.
    Według mnie Ctrl+A zaznacza all czyli całą stronę.

    > Tutaj nie zrozumiałam. Jestem w liście odbiorców ulubionych. Przy kazdym
    > odbiorcy (oficjalna nazwa odbiorcy) z prawej jest MÓJ opis, co to/za co to
    > (w końcu nie muszę pamiętać, że spółdzielnia chce czynsz dostawać przez
    > jakąś firmę zarządzającą, ważne że to czynsz jest). Po kliknięciu przenosi
    > mnie do danych przelewu, przeważnie już częściowo - przeze mnie podczas
    > definiowania - wypełnionych. Uzupełniam to, co jest zmienne albo po prostu
    > daję "wyślij przelew". W żadnym momencie nie klikaam w numer rachunku. Nie
    > wiem, w którym miejscu dopadła Cię konsternacja...

    Nie zauważyłem, że jak wybiorę odbiorcę to jest tam klawisz "Wyślij
    przelew". Albo zawsze byłem taki ślepy albo kiedyś nie było. Za tym, że nie
    było przemawia to, że pamiętam, że ktoś tu kiedyś dawno pisał, że trzeba w
    numer rachunku kliknąć i tak od tamtej pory robię (zaglądam do mBanku ze
    2..3 razy w miesiącu).
    Po zalogowaniu wybieram książkę odbiorców.
    Opisy mam nie po prawej tylko pod spodem - inny bank, albo jestem gdzie
    indziej.
    Wydaje mi się, że kiedyś mogłem przejść do jakiejś skróconej listy odbiorców
    (może się nazywało, że ulubionych). Gapię się na tę Książkę Odbiorców od
    kilku minut i nie widzę nigdzie wejścia w jakiś podzbiór.
    Pomyślałem, ze może to była "Moja książka" - jest taki napis po lewej u
    góry, ale klikanie w to nic nie zmienia.
    Pod tym jest jakaś na pół czerwona, na pół szara linijka. To sugeruje, że
    może da się złapać za to czerwone i przesunąć w prawo - może to przejście na
    inny widok (jak w komórkach), ale nie.
    No nic musi jestem ślepy.
    Aż się boję wysłać bo się za chwilę okaże, że na środku ekranu jest coś,
    czego ja nie widzę, a co prowadzi do tej skróconej listy.
    P.G.