    From: Maverick <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mlodzi lubia nowopowstale banki
    Date: Thu, 20 Nov 2008 19:04:43 +0100

    Maciej Loret wrote:

    > Witam.

    > Nie chodzę zbyt często do PekaoSA (kilka ray w roku), powiem szczerze,
    > że lepiej czasem postać te 5 czy 10 min i móc porozmawiać z kimś, niż
    > dzwonić (np. do Citi) kilkanaście razy...

    Zalezy czy masz na to czas czy nie, jak blisko masz oddzial itp. Np Ja
    mam takie dni, ze musze byc w pracy - jesli trzeba moge dzwonic, pisac
    maile, ale w pracy musze byc - i wtedy zalatwienie czegokolwiek w banku
    -oddziale jest niemozliwe. Juz nie mowic o normalnym podejsciu, gdzie
    kolejka na 30min czekania to normalna sprawa w PKO BP (z tego 5-6
    emerytow wyplaca pieniadze w kasie, a reszta oplaca rachunki) - a ty nie
    masz ani ochoty, ani czasu zeby tam stac - a np zadzwonic mozesz idac do
    pracy, czy nawet z firmy.

    Wole dzwonic niz stac w kolejce.

    > Kredyty w bankach są generalnie za drogie, żeby korzystać...
    > Ja korzystam raczej z tych 0% ( albo prawie 0%)...

    Jesli mowisz o KK to sie zgodze. Jesli o ratach 0% to raczej srednio.
    Chociaz czasem uda sie znalesc perelke - ale wtedy inni placa za ciebie.

    > A jak już muszę, to wolę pożyczyć od rodziny i dać im 1-2% więcej niż na
    > lokacie...

    Ale jesli juz musisz je brac, a z rodziny nikt nie ma akurat wolnej kasy
    - to sie okazuje ze molochy maja najgorsze warunki.

    > Ogólnie nie ma co generalizować...

    W sumie racja - ale zauwaz ile osob wplacilo kase np na lokaty 3
    miesieczne z lutego
    (PKO BP + Inteligo, chodzilo o to ze zapisywales sie miesiac wczesniej,
    na 2 tyg przed kase przelewac musiales, a procenty lecialy dopiero od
    ktoregos dnia).
    Znajdz prosze taka oferte w innym banku.

    --
    Regards,
    Maverick