  • Data: 2009-06-03 18:53:23
    Temat: Re: multi - opłata za kartę debetową
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-03, Marcin <u...@u...eu> wrote:

    [...]

    > Ale jak bys mial w Multi konto to na nowe musisz poswiecic
    > znacznie wiecej czasu niz na zlecenie przelewu.

    Mam konto w Multi. Jakoś się bez kombinowania obywam.
    Mam też konta w mBanku, Citi, Inteligo i Aliorze,
    i za żadne nie płacę (poza odsetkami od wykorzystanego debetu).

    > Ktos do tej pory mial konto Multi AQ za darmo, teraz podniesli kwote
    > wplywow zwalniajaca z oplaty i juz kotno staje sie platne.
    > Wiec nie widze nic dzinwego, ze kots chce nadla nie placic.
    > Zwlaszcza, ze te 5 minut 'pracy' na przlelewy jest warte 19,5 PLN
    > (w przypadku AQ Classic).

    Ale zdajesz sobie sprawę, że nie każdemu się chce w to bawić?
    Skoro komuś się opłaty z ukrycia nie podobają i nie lubi się
    w to bawić, to można przecież znaleźć sporo sensownych
    alternatyw.

    > Co innego robic sobie super historie wlasnymi przelewami
    > zeby dostac duzy kredyt na ktory w rzeczywistosci mnie
    > nie stac a IMHO cos innego dla zniesienia oplaty za konto.

    Faktycznie jest to coś innego. To pierwsze może podpaść
    pod próbę wyłudzenia. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl