    From: "Marcin" <u...@u...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: multi - opłata za kartę debetową
    Date: Wed, 3 Jun 2009 22:25:04 +0200

    Witam

    news:slrnh20i2k.lq5.proteus@pl-test.org...

    > Mam konto w Multi. Jakoś się bez kombinowania obywam.
    > Mam też konta w mBanku, Citi, Inteligo i Aliorze,
    > i za żadne nie płacę (poza odsetkami od wykorzystanego debetu).

    Ok. Spelniasz warunki na darmowosc tych kont to fajnie.
    Wiekszosc ktora nie spelnia warunkow placi za nie. Czesc
    klientow, ktora nie spelnia kombinuje jakby zrobic by
    za nie nie placic. Chyba ma do tego prawo?

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że nie każdemu się chce w to bawić?

    Uwazam, ze przytlaczajacej wiekszosoci klientow
    sie nie chce w to bawic. Inaczej bank by nie ustanawial
    tak latwego w 'oszukaniu' systemu, bo jakby kazdy zrobil
    takie przelewy to bank by nic nie zarobil a jeszcze stracil
    na przelewach wychodzacych.

    > Skoro komuś się opłaty z ukrycia nie podobają i nie lubi się
    > w to bawić, to można przecież znaleźć sporo sensownych
    > alternatyw.

    Nigdy nie wiadomo gdzie i kiedy z ukrycia pojawia sie
    oplaty:)

    > Faktycznie jest to coś innego. To pierwsze może podpaść
    > pod próbę wyłudzenia. :-)

    Dlaczego? Bank kazal przelewac na konto X PLN
    i tyle na konto wplynelo. Gdzie ty jakas nieprawda?
    Co innego gdyby bank wpisla, ze to tylko
    przelewy z wynagrodzen od pracodawcy sie licza.

    Pozdrawiam,
    Marcin