    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: nie miotaj si?, gdy jestes po uszy w g...
    Date: Thu, 18 Jun 2009 19:09:02 +0200

    viper wrote:

    > totus, to nie jest tak do końca... pamiętaj że JK to nie jest zwykły
    > człowiek, to jest człowiek jak mówi z wyższej półki... w tym czasie gdy on
    > pisał ekonomiczne panegiryki to Niesiołowski na przesłuchaniu dostawał w
    > mordę z piąchy od ubeka i na Lenina się nie powoływał... a teraz mu prezio
    > powiedział że był tchórzem... zresztą ci co znali prezesa to twierdzą że
    > on dopiero teraz stał się taki bezkompromisowy... w czasach komuny był
    > bardzo strachliwy, a gdy był w świcie Wałęsy nie ruszał się nigdzie bez
    > kubełka wazeliny... to nie jest tak że w tamtych czasach trzeba się było
> [...]

    Czy z tego co napisałeś wynika, że JK nie mógł zmienić zdania? Wtedy myślał
    tak, a dziś myśli inaczej. Zakładam, że myśli inaczej. Ja chcę mieć prawo do
    zmiany zdania i dlatego nie odbieram go innym by oni mnie tego nie odebrali.
    Każdy postępuje tak jak myśli, że będzie dla niego najlepiej i tego się
    trzymajmy. Niech każdy ma to prawo to i ja się załapie i Ty też. Ja nie
    stosuje dwóch miar. Dla siebie innej i dla innych innej. Ty oczywiście
    możesz jeżeli widzisz w tym jakąś korzyść. Mnie się podoba moje podejście,
    pewnie dlatego, że jest moje. Rzadko jestem zawiedziony.