  • Data: 2010-08-11 10:16:22
    Temat: Re: "nie-zdolność" kredytowa
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1rxnkxiir88g1$....@k...kojer...

    > No ale to co ona widzi ma się nijak do tego co jest brane do wyliczenia
    > zdolności kredytowej. I w większości przypadków biorą cały dostępny limit.
    > No i jest to w sumie rozsądne. Co z tego, że nie korzystasz z tego limitu
    > aktualnie, w każdej chwili możesz zacząć.

    Nie jest to oczywiste. Każdy bank może mieć swoje zasady.

    Przykładowo moje przyznane limity są naprawdę bardzo wysokie jak na osobę
    fizyczną. Ich poziom wykorzystania, który widziała dziewczyna z banku to
    tylko około 60%-70%. I ofertę kredytu otrzymałem i kupiłem (rażąco sprzeczną
    z rekomendacją T). Więc nie jest jasne co oni tak naprawdę biorą do liczenia
    zdolności w danym banku oraz jakie mają możliwości manewru.