  • Data: 2010-08-11 23:22:12
    Temat: Re: "nie-zdolność" kredytowa
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:i3u3no$jtn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wolałbym nie pisać wprost. Dawniej dżentelmeni nie rozmawiali o
    > pieniądzach. I teraz tez nie muszą. :)

    Ależ nie rozmawiamy o pieniądzach, tylko o sympatycznych kobietach!
    Mam taką jedną sprzed lat w PKO co mi załatwiła kredyt odnawialny.
    Na tamte czasy i moje zarobki gigantyczny - 4000 zł. (na nowe pieniądze)
    Nie pamiętam nazwiska, ale do dziś pracuje w tym samym banku i zawsze
    pozdrawiam ją szerokim uśmiechem jak
    zawitam do banku osobiście. Nie wiem, czy mnie kojarzy, bo mineło 25 lat...

    Poczytałem trochę o arabskich bankach. Tam grzechem jest oskubać
    współwiercę...

    Pozdrawiam
    Feromon