eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinowe stanowisko KNF w sprawie liczenia zdolności kredytowejRe: nowe stanowisko KNF w sprawie liczenia zdolności kredytowej
  • Data: 2022-03-14 09:42:20
    Temat: Re: nowe stanowisko KNF w sprawie liczenia zdolności kredytowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 03:11:50 UTC+1 Animka napisał(a):
> [...]
    panienką (ew. nie umiesz czytać do góry nogami)?
    > Śub można unieważnić do 7 dni, potem by kościelny. Taq dziewczyna bya

    Animko droga, to grupa banki, ale małżeństwo nie jest i nigdy nie było kredytem
    wziętym "na odległość",
    że można je tak sobie "do 7 dni unieważnić".
    Sąd może "unieważnić" małżeństwo - czyli zrobić tak, jakby nigdy nie zostało zawrate
    - ale tylko na podstawie ściśle określonych przesłanek.
    Chyba że ukrywany alkoholizm uznamy za chorobę psychiczną - ale wtedy tak czy siak
    potrzebny jest sąd i nie ma mowy
    o 7 dniach do namysłu ("do namysłu" jest co najmniej miesiąc i dzień, które muszą
    minąć od zapisania się na ślub do ślubu).

    > głupia, bo jej szkoda było swoich rodziców, że tak się wykosztowali i
    > zmarnowała sobie życie.Rozwiodła się po trzech latach, ale i tak to
    > mażeństwo nie było mażeństwem takim jakie powinno być.

    No to pecha miała, ale jak widać aż tak głupia nie była.

    > Wiecej nie napiszę, bo dalej nic nie wiem.

    Raczej wszystko zmyślone, ale historia ładna, w sam raz na kurs przedmałżeński.