eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodmowa na kacie - brak liniiRe: odmowa na kacie - brak linii
  • Data: 2003-11-06 17:13:38
    Temat: Re: odmowa na kacie - brak linii
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Grzexs"
    > To znaczyć może, że coś jest z połączeniem telefonicznym nie w
    > porządku. Miałem taki przypadek na stacji benzynowej - w końcu
    > sprzedawca "poruszał kablem" i poszło bez problemu.

    Ale telefon w hipermarkecie?
    Miałem kiedyś do czynienia z wielostanowiskowym programem do obsługi
    autoryzacji kart. Możliwości komunikacji z centrum to były sieci w rodzaju
    X.25 albo ATM, żaden dial-up.

    Bogdan B.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1