  • Data: 2007-05-10 19:26:34
    Temat: Re: opłaty karne w bankach - karty kredytowe
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś z Was orientuje się, czy opłaty karne za przekroczenie limitu
    > kredytowego karty są zgodne z prawem? mówię o sytuacji, gdy limit
    > przekroczono z powodu bezprawnego pobrania przez bank opłaty za
    > nieterminową spłatę

    Mówiono o tym już jakiś czas temu. Eksperci doszli do takich samych wniosków.
    Ale rozeszło się jakoś dziwnie po kościach i banki dalej pobierają opłaty - i za
    nieterminową spłatę i za przekroczenie limitu.
    Jak dla mnie najbardziej dyskusyjna jest opłata za przekroczenie limitu.
    Szczególnie w bankach gdzie nie ma podglądu bieżącego do KK i łatwo sobie zrobić
    minusowe saldo poprzez naliczenie odsetek. A czy zgodne z prawem? Myślę, że ktoś
    musiałby taką opłatę zaskarżyć i po ew. wyroku banki mogłyby ewentualnie
    pomyśleć nad rozpoczęciem początkowego etapu dyskusji na ten temat ;)

    Pzdr. Parl Dro