  • Data: 2010-05-23 12:19:37
    Temat: Re: oszczedzanie na emeryture
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Teraz już drugi rok jest oficjalnie ogłoszony kryzys więc nie wydaje
    > mi się, że ta średnia znacząco odbiega od tej z 2008 r., a już na
    > pewno nie wynosi ok. 6000 PLN brutto (czyli 4000 PLN jak pisałeś
    > wcześniej).

    Moze troche mniej, przeciez taka dokladnosc nie jest istotna.

    > Dopłacanie przez budżet ma sens wtedy kiedy do wszystkich dopłaca się
    > tyle samo, co pociąga za sobą konieczność eliminacji przywilejów dla
    > "świętych krów".

    Ja nie oceniam sensu, napisalem tylko jak to wyglada w rzeczywistosci.

    > Ale kto ma się zbuntować ?

    Wojsko, policja itd. Widzisz w tym jakis problem?
    Stopniowo, tak, da sie to pewnie przeprowadzic. Ale wojsko i policja sa
    potrzebne panstwu, wiec motywacja jest raczej srednia.

    > W ten sposób to pozostaje jeszcze tylko stworzyć kolejnych kilkanaście
    > urzędów i ministerstw i bezrobocie całkowicie zniknie, bo przecież
    > państwowa biurokracja też daje olbrzymie zatrudnienie.

    Tyle ze takie urzedy nie zapewniaja bezpieczenstwa panstwu. Wojsko
    i policja - owszem.
    --
    Krzysztof Halasa