  • Data: 2005-01-12 16:47:51
    Temat: Re: oszustwa bankomatowe
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie zakładam blokady na 0700 ale tam nie dzwonię i jeśli dostałem
    > fakturę na 60k pln to oznacza że to nie ja.

    Ciekawy sposób rozumowania :-)

    > jedno nie przeszkadza drugiemu, dla mnie ten przykład jest nadal tak
    > samo prosty ;)

    Oczywiście, że jedno drugiemu nie przeszkadza. Ale skoro nie dzwonisz na
    0700 to Ci blokada nie przeszkadza. Skoro kategorycznie odmawiasz założenia
    takiej blokady po otrzymaniu pierwszego wysokiego rachunku, to jest to
    troszeczkę podejrzane.

    > równie dobrze tpsa może się domagać od składających reklamacje, że w
    > takim razie powinni sobie w ogóle założyć blokadę na wszystkie
    > połączenia wychodzące - wtedy na pewno nie będzie problemu...

    Tepsa od tego człowieka niczego się nie domagała. Po 1 wysokim rachunku
    zaproponowano mu blokadę - nie skorzystał. Oczywiście o niczym to nie
    świadczy, ale skoro z danych numerów i tak nie korzystasz a połączenia z
    tymi numerami spowodowały wysoki rachunek który reklamujesz, to chyba
    chciałbyś sobie zablokować takie połączenia, nieprawdaż? Choćby po to, żeby
    mieć pewność.

    > gość odmówił założenia blokady na 0700 i to jest jego prawo, a tpsa ma
    > obowiązek (podobno) zapewnić bezpieczeństwo sieci takie żeby do
    > włamań nie dochodziło i w razie czego to tpsa ponosi koszty takich
    > włamań

    Dobre :-) To producenci zamków do drzwi tez są pewnie według Ciebie
    odpowiedzialni za włamania do mieszkań? bo przecież zamki w drzwiach powinni
    to uniemożliwić? No i jak Ci producent zamku zaproponuje dodatkowy zamek a
    Ty odmówisz i później ktos Ci sie włamie, to to oczywiście jest wina
    producenta, prawda?

    ROTFL !