eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankioszustwa bankomatoweRe: oszustwa bankomatowe
  • Data: 2005-01-12 14:42:15
    Temat: Re: oszustwa bankomatowe
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:cs3arv$13l$1@news.onet.pl...
    > > ostatnio jakiś gość popełnił samobójstwo, bo dostał od tepsy rachunek
    > > na kilkadziesiąt tys. pln i też na początku myślał, że to przecież
    > > oczywiste że on nie mógł tyle wydzwonić i tepsa mu uzna reklamację...
    > > no i się przeliczył...
    >
    > Zapomniałeś dodać, że ten sam "gość" dostał 2 rachunki - pierwszy na
    > kilkanaście tysięcy, drugi na kilkadziesiąt. Sęk w tym, że po pierwszej
    > fakturze odmówił założenia sobie blokady na 0700. I tak prosty przykład
    nie
    > jest już taki prosty.

    nie zakładam blokady na 0700 ale tam nie dzwonię i jeśli dostałem fakturę na
    60k pln to oznacza że to nie ja.
    jedno nie przeszkadza drugiemu, dla mnie ten przykład jest nadal tak samo
    prosty ;)
    równie dobrze tpsa może się domagać od składających reklamacje, że w takim
    razie powinni sobie w ogóle założyć blokadę na wszystkie połączenia
    wychodzące - wtedy na pewno nie będzie problemu...

    gość odmówił założenia blokady na 0700 i to jest jego prawo, a tpsa ma
    obowiązek (podobno) zapewnić bezpieczeństwo sieci takie żeby do włamań nie
    dochodziło i w razie czego to tpsa ponosi koszty takich włamań (oczywiście
    teoretycznie - tak samo jak banki zawsze od ręki będą uznawały reklamacje z
    tytułu kradzieży pinu, bo to przecież sprawa banku zapewnić bezpieczeństwo
    użytkownikom kart płatniczych w ten sposób, żeby kradzierze nie były
    możliwe...)

    AI



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1