  • Data: 2012-09-29 13:00:01
    Temat: Re: personal finance manager - inne Wasze opinie?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-26 20:57, Jacek Politowski pisze:
> [...]

    (...)

    > Nie przegryzałem się jeszcze zbytnio przez raporty GnuCasha, a na
    > screenshotach z HomeBank wykresy wyglądają przyjaźnie ;-) (pytanie,
    > czy są rzeczywiście użyteczne). W GnuCashu można jednak tworzyć
    > własne, więc (większym lub mniejszym nakładem pracy) powinno dać się
    > zrobić w tym zakresie wszystko, co jest potrzebne (jeśli jeszcze tego
    > nie ma).

    Właśnie sobie pobrałem i zainstalowałem ten HomeCash. Całkiem fajny.
    Jest parę denerwujących rzeczy, np. to, że na liście nie można ustawić
    sobie kont w takim porządku w jakim się chce, ale np. da się kopiować
    ("powtórz") powtarzające się transakcje pod innymi datami, robić eksport
    do CSV. Wszystkiego jeszcze nie ogarnąłem, ale jak na program, kóry
    zajmuje 31 MB (vs instalka GnuCash - 131 MB) to jest dobrze. Prosty
    program, ale użyteczny. Typowy "pamiętnik" dla transakcji przeszłych i
    przyszłych, które jednak trzeba ręcznie wprowadzić "na zaś".

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/