  • Data: 2012-09-29 17:04:32
    Temat: Re: personal finance manager - inne Wasze opinie?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-29 13:00, Krystek pisze:

    > Właśnie sobie pobrałem i zainstalowałem ten HomeCash.
    Sprecyzuj o czym piszesz... HomeBank, czy może
    http://www.fileguru.com/Home-Cash-Flow-Manager/info
    (ale to jest shareware...)
    Całkiem fajny.
    > Jest parę denerwujących rzeczy, np. to, że na liście nie można ustawić
    > sobie kont w takim porządku w jakim się chce, ale np. da się kopiować
    > ("powtórz") powtarzające się transakcje pod innymi datami, robić eksport
    > do CSV. Wszystkiego jeszcze nie ogarnąłem, ale jak na program, kóry
    > zajmuje 31 MB (vs instalka GnuCash - 131 MB) to jest dobrze. Prosty
    > program, ale użyteczny. Typowy "pamiętnik" dla transakcji przeszłych i
    > przyszłych, które jednak trzeba ręcznie wprowadzić "na zaś".

    ... a ja wgryzam się w GNU Cash. Jakoś-tak mam dużo zaufania do
    multiplatformowego projektu GNU z pewnym stażem :)
    Że instalka duża - no-bo trzeba było linuksowe biblioteki podołączać.

    Jest parę denerwujących niedopowiedzeń, ale póki-co, jakoś je pokonuję.
    Nie przewiduję, że wykorzystam nawet 30% jego możliwości.

    Przydałoby mi się jakieś pole do wymiany doświadczeń. Amerykańska
    specyfika nie do końca przystaje do moich oczekiwań, ale to pewno będzie
    w każdym przypadku. Z drugiej strony - aby móc coś porównywać, to trzeba
    poznać oba obiekty, więc pewno to trochę potrwa. Na razie zapisuję moje
    usiłowania (i niepowodzenia), może się komuś przyda.

    Mamy jakąś platformę do dyskusji o tych programikach? Bo zastosowanie
    czegoś tego-typu wydaje mi się coraz bardziej pożądane...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.