  • Data: 2010-02-07 11:09:39
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: bzdreg <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Kois pisze:

    > Znaczy kradziony towar też może sprzedawać?

    Kradzież jest naruszeniem prawa podstawowego, "świętego prawa
    własności". Paserstwo jest wspieraniem (i czerpaniem zysków z)
    kradzieży. Patrz kupno dysku od złodzieja przez Anielcię zza Odry. A
    więc - nie!.

    > Kto decyduje, że siedmiolatek nie jest samostanowiący? Jakaś przestępcza
    > organizacja?

    Rodzice/opiekunowie. A państwu wara od tego.
    Jeślibym był członkiem innej kultury, to wydałbym za mąż 13-letnią
    córkę. Państwu - wara od tego.

    > I jak rozumiem uznajesz prawo złodzieja do brania sobie z twojego sklepu co
    > chce?

    Patrz wyżej.
    Uznaję prawo właściciela do zastrzelenia złodzieja dokonującego zamachu
    na jego własność.

    I prawo kogoś z bronią by zabrał sobie z kasy całe pieniądze? Hmm
    > jakie pieniądze, przecież pieniądze produkuje organizacja przestępcza zwana
    > państwem.

    Ona organicja produkuje namiastkę pieniądza pobierając za to słone
    profity. Złotówka PRL też była wg niektórych opinii pieniądzem. :D

    I o jakich podatkach ty tu piszesz? Przecież podatki pobiera od
    > ciebie organizacja przestępcza.

    > Bo ten zakaz był idiotyczny, zakaz skrzedaży fajek siedmiolatkom takim nie
    > jest.

    No popatrz :) A kto który zakaz jest idiotyczny? Nie ośmieszaj się. A
    widzisz jakąś istotną różnicę?

    No ale ty w swoim sklepie pewnie chciałbyś też mieć możliwość
    > odstrzelenia rudych klientów bo rudych nie lubisz. A przecież weszli na
    > twój teren.

    Prawo odstrzelenia - jeśli dokonają zamachu na moje prawa kardynalne
    (wolność, własność). Jeśli tylko wejdą (pomimo tabliczki "pedałom wstęp
    wzbroniony) - to tylko prawo skutecznego przepędzenia

    --
    Tnx. Regards. Bzd.