  • Data: 2010-02-07 09:46:09
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 10:33:32 +0100, bzdreg napisał(a):

    > Skoro sobie dywagujemy - to:
    > Tak. Wolno. Sklep jest od sprzedawania. Sklep, to miejsce, gdzie
    > właściciel uzyskuje wartość dodaną za zgromadzenie, umieszczenie i
    > udostępnienie towaru.

    Znaczy kradziony towar też może sprzedawać?

    > Jeśli siedmiolatek nie jest samostanowiący, to nie ma dysponować
    > pieniędzmi.

    Kto decyduje, że siedmiolatek nie jest samostanowiący? Jakaś przestępcza
    organizacja?

    > Jeśli jest pod władzą rodziców/opiekunów - to oni powinni o
    > to zadbać, albo wychować go stosownie. To ich obowiązek i
    > odpowiedzialność. Jeśli chcą to scedować na kogoś innego - to niech
    > wynajmą goryla, który będzie za gówniarzem chodził. Ale niech to robią
    > za swoje pieniądze, a nie za moje podatki.

    I jak rozumiem uznajesz prawo złodzieja do brania sobie z twojego sklepu co
    chce? I prawo kogoś z bronią by zabrał sobie z kasy całe pieniądze? Hmm
    jakie pieniądze, przecież pieniądze produkuje organizacja przestępcza zwana
    państwem. I o jakich podatkach ty tu piszesz? Przecież podatki pobiera od
    ciebie organizacja przestępcza.

    > Największy rozkwit gangsterstwa nastąpił w US, gdy zakazano sprzedaży
    > alkoholu. Nie pamiętam dokładnie ilu lat trzeba było, aby społeczeństwo
    > zauważyło komu służą urzędowe zakazy. Chyba większość już o tym zdążyła
    > zapomnieć.

    Bo ten zakaz był idiotyczny, zakaz skrzedaży fajek siedmiolatkom takim nie
    jest. No ale ty w swoim sklepie pewnie chciałbyś też mieć możliwość
    odstrzelenia rudych klientów bo rudych nie lubisz. A przecież weszli na
    twój teren.

    --
    Kojer