  • Data: 2010-02-07 15:18:49
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 15:54:46 +0100, Michal_Ko napisał(a):

    > No to dobrze- oby dlatego, że kolege bzdrega zrozumiałeś. Bo możliwości
    > są dwie: ALBO dziecko należy do państwa, albo do rodziców. Trzeciej
    > ewentualności nie ma.

    Ależ są, można np. spytać trzynastolatki co sądzi o tym by wydać ją za
    siedemdziesięciolatka. Zadałem proste pytanie i dostałem prostą odpowiedź.
    Dla niego (i dla ciebie jak widzę) dziecko jest rzeczą z którą można zrobić
    dowolną rzecz. Bo wydanie trzynastolatki za mąż _bez jej zgody_ jest po
    prostu równoznaczne z przyzwoleniem na gwałt.

    > I w imię tego, że jeden przykładowy ktoś "wyda dziecko za mąż w wieku 13
    > lat" (to jest czysto teoretyczna sytuacja przecież), nie wolno odbierać
    > wszystkich dzieci wszystkim rodzicom. Bo kto ma ustalać, co jeszcze
    > rodzicom wolno a czego już nie? I kto kontroluje kontrolujących, hm?

    Ależ ja cały czas pytam kto ustala co rodzicom (i wogóle każdemu) wolno.
    Jeżeli uznajesz, że sami rodzice to równocześnie zgadzasz sie na dowolne
    patologie.

    > Proste i logiczne.

    Jak widać nie. Państwa i prawa powstały po to by zachować jakąś równowagę.
    Jeżeli ich nie ma to pozwalamy na prawo silniejszego.
    A pieprzenie o "świętym prawie własności" można sobie zwinąć w ciasny
    rulonik i rozważyć znaczenie słowa czopek.

    Dla mnie EOT.
    --
    Kojer