  • Data: 2010-02-07 15:22:59
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: bzdreg <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca pisze:

    > Aha. Jak ktoś napisał: wytrzeźwiej.
    > KJ

    A merytorycznie?

    Czy Twoim zdaniem 13-latek ma prawo żądać od rodziców "dajcie mi
    mieszkanie, zapłaćcie czynsz i dajcie kieszonkowe 2kpln/mies" ?

    A 18-latek? A dlaczego bezmózgi 18-latek tak, a bystry 16-latek nie?
    Dlaczego "mediana" wyznaczona dla grupy składającej się w 80% z motłochu
    ma być obowiązująca dla wszystkich?

    No - bo przecież gdzieś-tu leży granica.

    Samodzielność wynika m.in. z samodzielności ekonomicznej. Ta druga jest
    warunkiem koniecznym.

    Czy uważasz inaczej?

    --
    Tnx. Regards. Bzd.