  • Data: 2010-02-08 10:14:41
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: bzdreg <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Kois pisze:

    > Po pierwsze rozmawiamy o dodatkowj prowizji za płatność kartą.
    > Po drugie dośpiewałem sobie też, że akceptują karty wtedy kiedy są otwarci
    > a nie tylko w dni zaczynające się na p i kwadrans po nieparzystej.

    Kiedyś przy jakiejś czynności urzędowej zauważyłem na szybie okienka
    kasowego całą kolumnę karcianych logo. No więc wyśpiewałem, że ja tę
    opłatę chcę uiścić kartą.
    Gówno, proszę Pana!
    Kartą, to ja mogłem sobie tam wypłacić gotówkę (dośpiewajcie sobie
    prowizję), po czym opłatę uiścić gotówką.

    --

    Pzdr.
    bzd.