  • Data: 2010-02-08 11:15:56
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu się bardzo mylisz, bo akurat Vobis to sieciowiec pokroju MM.
    > Ergo: ma kosmiczne marże i ceny wyjęte nie powiem skąd. Więc albo
    > niech przyjmują karty, albo niech wracają pod kamień.

    i salony w galeriach handlowych gdzie czynsz jest ogromny...

    Jak ktos jest idiota to kupuje w MM (choc sa tam dobre promocej tez ale trzeba
    upolowac) a ja zamawiam w _polskiej_ a nie niemieckiej firmie przez internet i
    mam odkurzacz 300zl taniej. A i mozna zaplacic karta online :P

    Tak wiec oplacalnosc jest wg mnie moze ciut lepsza przy takich cenach ale i
    salon kosztuje.