  • Data: 2005-03-13 14:53:56
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "CB" <v...@w...pf.pl> writes:

    > Osobiście nie jestem
    > zwolennikiem wysokich limitów, gdy się z nich nie korzysta.

    Dlaczego? Co to znaczy "nie korzysta". Nie korzysta co miesiac?

    > Dla niektórych
    > to prestiż mieć 7500zł na karcie i miesięczny obrót na niej rzędu 1000zł,
    > dla mnie to... głupota :-)

    Generalnie kawalem plastiku z banku nie kojarzy mi sie z prestizem,
    ale z glupota tez nie.

    Mialem limit na KK ok. piec razy wiekszy od zwyklych miesiecznych
    wydatkow. Jaki Twoim zdaniem limit bylby "madry"? Zdazalo mi sie
    wykorzystac jednak limit w prawie 100% (zawsze oczywiscie splacam),
    a raz mi sie skonczyl - po czym bank podniosl mi go dwukrotnie.
    To juz chyba szczyt glupoty wedlug Ciebie?
    Dobrze byloby jednak taka ocene uzasadnic, bo mi taka sytuacja wydaje
    sie korzystna i bank chyba tez na tym jakos zasadniczo nie traci.

    Pamietaj tez ze limit na KK to na dwa miesiace musi prawie starczyc.
    --
    Krzysztof Halasa