  • Data: 2009-02-16 19:13:15
    Temat: Re: [polbank] niechciane telefony z ofertami
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:
    > Takie postepowanie uwazam ze
    > bezsensowne, bo robi krzywde ludziom do ktorych obowiazkow nalezy
    > dzwonienie. MOzesz im mowic zeby nie dzwonili, a skutem bedzie taki sam
    > jakbys mowil do obrazu, oczywiscie trzeba wiedziec jak dziala
    > telemarketing zeby to zrozumiem.

    Sam sobie tutaj przeczysz. Skoro piszesz, że proszenie ich, żeby nie
    dzwonili z założenia nie działa to znaczy dokładnie tyle, że to oni
    robią krzywdę nam a nie my im. Wyłudzają bezczelnie nasz czas, okradają
    nas, bo w tym czasie moglibyśmy zarabiać.

    > Dlatego uwazam za gowniarskie postepowanie gdy ktos dla zabawy
    > przeciaga rozmowe zeby telemarketer sprzedal mniej produktow
    > i dostal mniejsza pensje.

    Gówniarskie postępowanie to dzwonienie na siłę do kogoś kto sobie tego
    nie życzy. A każda skuteczna metoda walki z tym procederem jest na wagę
    złota. Wspólnymi siłami możemy tylko próbować doprowadzić do bankructwa
    firmy, które się tego dopuszczają.

    Szczytem bezczelności w moim prywatnym rankingu jest sprzedanie przez
    ING OFE namiarów na mnie swojemu agentowi ubezpieczeniowemu
    (zarejestrowany jako jednoosobowa firma), który zarabia cokolwiek
    dopiero jak mnie na coś naciągnie. Czyli agent płaci za pakiet namiarów
    na "złotych klientów" i jak któregoś z nich na coś naciągnie to dostanie
    od tego prowizję a jeśli nie naciągnie to jest stratny.
    --
    Slaw