eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka i bezczelnosc bankuRe: pomylka i bezczelnosc banku
  • Data: 2006-01-17 05:49:10
    Temat: Re: pomylka i bezczelnosc banku
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    2006-01-17 06:27- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    witek, gdy pisał(a):

    > Art. 409. Obowiązek wydania korzyści lub zwrotu jej wartości wygasa,
    > jeżeli ten, kto korzyść uzyskał, zużył ją lub utracił w taki sposób, że
    > nie jest już wzbogacony, chyba że wyzbywając się korzyści lub zużywając
    > ją powinien był liczyć się z obowiązkiem zwrotu.

    Ale to już sąd musi zdecydować, czy powinien się liczyć, czy nie
    powinien (i czy ju w żadnym wymiarze nie jest wzbogacony, bo jak sobie
    kupił telewizor - or something - to jest). Żadnej szczególnej reguły dla
    prawodawców tutaj nie ma.
    Zobacz choćby: uchwała Sądu Najwyższego z 8 grudnia 1994 r., I PZP
    49/94, OSNP 1995/16/202.
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****
    **** ...Too lazy to work ****
    **** and too nervous to steal... ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1