eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka i bezczelnosc bankuRe: pomylka i bezczelnosc banku
  • Data: 2006-01-17 05:57:26
    Temat: Re: pomylka i bezczelnosc banku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    yayco wrote:
    > 2006-01-17 06:27- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > witek, gdy pisał(a):
    >
    >> Art. 409. Obowiązek wydania korzyści lub zwrotu jej wartości wygasa,
    >> jeżeli ten, kto korzyść uzyskał, zużył ją lub utracił w taki sposób,
    >> że nie jest już wzbogacony, chyba że wyzbywając się korzyści lub
    >> zużywając ją powinien był liczyć się z obowiązkiem zwrotu.
    >
    >
    > Ale to już sąd musi zdecydować, czy powinien się liczyć, czy nie
    > powinien (i czy ju w żadnym wymiarze nie jest wzbogacony, bo jak sobie
    > kupił telewizor - or something - to jest). Żadnej szczególnej reguły dla
    > prawodawców tutaj nie ma.
    > Zobacz choćby: uchwała Sądu Najwyższego z 8 grudnia 1994 r., I PZP
    > 49/94, OSNP 1995/16/202.


    Pytałeś o podstawę prawną tego, że pracownik nie musi oddawać.
    Podstawa prawna jest, tylko obwarowana pewnymi warunkami, które musza
    być spełnione.
    A to, że będzie decydował sąd, to chyba oczywiste, bo na pewno nie
    pracownik, ani pracodawca. No chyba, że rzucamy monetą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1