eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :)Re: ponarzekać na klient ów... :)
  • Data: 2002-02-19 18:27:47
    Temat: Re: ponarzekać na klient ów... :)
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ja sie z Toba zgadzam, ale rowniez zdaje sobie sprawe ze pracownik
    > banku i klient nie moze byc mierzony ta sama miarka. Niestety.

    Może. A tą miarką jest pojęcie człowieka...

    A propos Lukasa - uważam, że przyczyną takiego braku szacunku klientów jest
    formuła banku "rodzinnego". Nachleje się taki, awanturę zrobi żonie, potem
    przyjdzie do banku i myśli, że też sobie może. Jednak marmurek (ten dosłowny),
    okienko, strażnik etc. wzbudzają respekt w "klientach".

    Pozdrawiam

    Kamiluu

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1