  • Data: 2008-12-17 05:26:47
    Temat: Re: posÂługiwanie siĂŞ moja kartÂą kredytowÂą przez ÂżonĂŞ
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to podtrzymuje. Kasjerzy sa zainteresowani strona z podpisem. Jak
    > terminal prosi o podanie PINu to po prostu tego nie sprawdzaja, jesli jest
    > weryfikacja za pomoca podpisu to sprawdzaja. W ciagu ostatnich kilku m-cy
    > raz mi sie zdarzylo, ze numer ze slipa byl porownywany z tym co jest na
    > karcie.

    Nic podobnego. Zawsze najpierw rzucaja okiem na przód karty, chocby po to,
    by sprawdzic jakiej jest organizacji. Pewnie w jakichs malych sklepikach
    przejdzie takie kombinowanie, ale w wiekszych zanim karta zostanie uzyta z
    pewnoscia kasjer zauwazy róznice plci. Wówczas moze domniemywac próbe
    oszustwa i poprosic o dowód, a przy odmowie jego okazania wezwac ochrone,
    która skontaktuje sie z policja celem wyjasnienia. Malo przyjemna sprawa.
    Zauwaz, ze plastik jest substytutem pieniadza, a jesli sobie wydrukujesz
    falszywy i próbujesz zaplacic w kasie to informacja, ze nie pokazesz dowodu,
    pomyliles sie i chcesz wycofac i zaplacic innym (prawdziwym) to tak nie
    bardzo moze sie udac...