  • Data: 2008-12-17 14:40:33
    Temat: Re: posÂ?ugiwanie siA? moja kartÂ? kredytowÂ? przez Â?onA?
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > Kasjerzy sa zainteresowani strona z podpisem.

    Niestety, z praktyki wynieka, że nie bardzo są
    zainteresowani. Często sprzedawca oddaje kartę
    zaraz po przeciągnięciu, a przed wydrukowaniem
    kwitka do podpisu. Jeszcze rozumiem to w sklepiku
    osiedlowym, gdzie znają mnie osobiście, ale
    często zdarza się tak również w marketach, czy
    w sklepach, w których jestem pierwszy raz.

    Ostateczny dowód: przez z grubsza rok
    posługiwałem się kartą, na której pasek z podpisem
    był już totalnie zjechany od używania karty
    w terminalach i na kilkaset transakcji 3 (słownie: trzy)
    razy sprzedawca poprosił o dowód, przy czym dwa razy
    była to ta sama babka w serwisie samochodowym, a raz
    jakiś bardzo młody gość w Tesco - *dwie* osoby, które miały
    zielone pojęcie o bezpieczeństwie i nie olewały sprawy.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net