    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Date: Tue, 26 May 2015 16:01:27 +0200

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    J.F. wrote:

    >regulamin konta nie może zmienic kodeksu cywilnego.
    >A tam stoi jak byk sposob wypowiadania umow cywilnych.

    Bynajmniej - KC zasadniczo wprowadza swobode zawierania umow.
    Jesli cos jest w umowie szczegolowo zapisane, to tak sie strony
    umowily i im wolno.

    Wyjatkiem sa niektore sytuacje , np z udzialem konsumentow, gdzie KC
    czegos wyraznie zabrania czy nakazuje.

    A dalej to niech sie ktos biegly w komentarzach do KC wypowie czy
    powyzsze formulki sa rownowazne :-)

    J.