eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipotwierdzenie zamkniecia rachunku › Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
  • X-Received: by 10.140.102.75 with SMTP id v69mr330785qge.19.1432649177677; Tue, 26
    May 2015 07:06:17 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.102.75 with SMTP id v69mr330785qge.19.1432649177677; Tue, 26
    May 2015 07:06:17 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    z60no3919795qgd.0!news-out.google.com!4ni55qgh.1!nntp.google.com!z60no3918610qg
    d.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 26 May 2015 07:06:17 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=87.206.157.211;
    posting-account=17A2ugoAAAB8MSKNP6aml6TQof8H3Iet
    NNTP-Posting-Host: 87.206.157.211
    References: <mjl1fn$kdt$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mk1sen$lek$3@dont-email.me> <s...@p...org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Tue, 26 May 2015 14:06:17 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:613381
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 26 maja 2015 15:43:51 UTC+2 użytkownik Wojciech B. napisał:
    > On 2015-05-26, witek wrote:
    > > Rafał wrote:
    > >> Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
    > >> - Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach,
    dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
    > >> - T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30
    dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto
    powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
    > >> - i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu
    zamknęli dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak
    pieniędzy które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że
    ROR i RO są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna
    opinia bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się
    udało.
    > >>
    > >
    > >
    > > powiedz mi co cię interesuje co sobie bank robi ze swoim kontem bo
    > > wypowiedzeniu przez ciebie umowy.
    > > Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.
    >
    > Niby tak. Ale odkręcanie w BIKu może być długie i bolesne.
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer


    Pomijając nawet BIK mieli kilkaset zakładników na tym koncie i chciałem ich po prostu
    odzyskać. O ile TOiP się nie zmieniła to pewnie co miesiąc likwidowaliby 8 z nich ;)
    Oczywiście reklamacja miałaby szanse po jakimś czasie wszystko odkręcić, ale podobnie
    jak autor wątku chcę mieć wszystko uregulowane i potwierdzone.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1