    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku
    Date: Wed, 27 May 2015 22:30:03 +0200

    "witek" mk0dpq$vie$...@d...me

    > jak wypowidziała umowę to umowa została wypowiedziana.
    > Koniec kropka i nie ma po tym żadnego ale.

    Mnie obsługantka w EB próbowała wyjasnić, że konto nie zamyka
    się, gdy nie jest puste. Zaproponowała mi wpłacenie chyba
    130 plnów tytułem opłat za prowadzenie konta.

    Wątek o tytule:

    Złodziejstwa Eurobanku!!

    Aby było jasne -- bank uznał moje racje.
    (więc niby ukradł, bo konto należy do klienta, ale zwrócił, zanim zażądał)

    -=-

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jjqnqv$ja5$...@i...gazeta.pl

    Matka wypowiedziała umowę 27 maja 2009 roku około godziny 11:52:45

    Na wypowiedzeniu jest zaznaczone, że:

    Saldo ze zlikwidowanego konta odbiorę w kasie banku

    Jest też mowa taka:

    Konto zostanie zamknięte po upływie 14 dni od złożenia wniosku.

    Jedynym warunkiem jest czas -- 14 dni. Nie ma mowy o żadnych
    innych warunkach, tymczasem EB nalicza od 3 lat opłaty i nie
    mówi mi o tym ani słowa, choć byłem pełnomocnikiem tego konta
    niemal do czasu zamknięcia tego końca, czyli do dnia złożenia
    wypowiedzenia i przestałem być pełnomocnikiem w związku
    z zamykaniem konta -- w wyniku zamykania tego konta.

    -==-

    Dziś, około 18 godziny poinformowano mnie (w czasie wpłacania
    pieniędzy przeze mnie na moje konto w EB) o istnieniu konta
    matki oraz o naliczaniu opłat. Co więcej -- jak zrozumiałem,
    konto z niepojętej przyczyny zamieniło się w czasie tych
    3 lat z onlajnowego na jakieś inne.

    -=-

    Bank nie wie:

    -- kiedy dokładnie została wypowiedziana umowa
    -- dlaczego konto nie zostało zamknięte mimo wypowiedzenia umowy
    -- kiedy i dlaczego konto zmieniło się z onlajnowego na inne

    ale ów pseudoBank wie, że ja mam zapłacić 130 złotych dla dobra
    sprawy tak zwanej!!!

    -=-

    Przemyślałem w banku to i owo, po czym poinformowałem pseudoBank
    o moich zamiarach:

    -- zabieram swoje pieniądze
    -- likwiduję swoje konta w EB
    -- czekam cierpliwie na rozprawę sądową

    po czym wstałem i odszedłem... Znaczy -- odjechałem wózkiem z mlekiem...

    Aktualnie mam u nich około 2500 złotych.
    Aż sprawdziłem -- 2 539,69 PLN, czyli jednak liczę nieźle. :)

    -=-

    Dziś wiem, że moje proste rozumowanie:

[...]

    niekoniecznie znalazłoby w sądzie uznania -- 'wypuklina' to wg sądu
    'skolioza', tyle tylko, że 'skolioza' to określenie medyczne.

    Z rozprawy, z ustnego uzasadnienia wyroku;
    cytowane słowa należą do SSR Marty Kiszowary:

    zwracam uwagę, że pan biegły, w opinii głównej, podniósł kwestie tych
    wypuklin w uzasadnieniu także formułując to w sposób medyczny także
    prawowypukłej właśnie kręgosłupa tak używa to

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/prawowy
    pukla.mp3

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/prawowy
    pukla.wav <-- 124 kB skopreoswanej WAVki

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/Opiniaa
    _MG_6662.png <-- opinia główna
    linia 5 i 6 UZASADNIENIA

    Sąd Okręgowy poparł stanowisko Sądu Rejonowego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Wczoraj na moje życie dokonano zuchwałego zamachu za sprawą (jak
    mniemam)
    Zott Jogobelli. ;) Przeżyłem zamach, ale storczyków nie zważyłem. Dziś
    skorzystałem z oferty Millego -- wezwałem lekarza. Aż strach pomyśleć, co będzie, gdy
    banki przejmą rolę NFZ. Będzie tanio, dostępnie, bez kolejek... Rezygnuję z jogurtów
    na
    rzecz czystego mleka i owoców. :) Blask mniejszy, ale życie zdrowsze. Innego tak
    smutnego
    zatrucia -- nie pamiętam. :)