eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipozytywnie INGRe: pozytywnie ING
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pozytywnie ING
    Date: Thu, 08 Oct 2009 08:56:11 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 32
    Message-ID: <hak2e6$6ue$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4acd2975$1@news.home.net.pl> <hajtfv$in7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-62-87-147-8.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1254984966 7118 62.87.147.8 (8 Oct 2009 06:56:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Oct 2009 06:56:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X 10.4; pl-PL; rv:1.9.3a1pre)
    Gecko/20090908 Shredder/3.1a1pre
    In-Reply-To: <hajtfv$in7$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:504724
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.10.09 07:31, Mithos pisze:
    > JerzyR pisze:
    >> W końcu muszę coś pozytywnego napisać o ING...
    >> Byłem wczoraj zamknąć konto ING Direct , karte Maestro i kartę
    >> kredytową Mastercard. Wszystko odbyło się bardzo sprawnie w oddziale.
    >> Otrzymałem kopie 2 dokumentów i zwrot salda konta w gotówce (kilka zł)
    >> - wszytko bez 30 dniowego okresu wypowiedzenie w trybie
    >> natychmiastowym pomimo, że spodzieałem się okresu wypowiedzenia
    >> (zgodnie z regulaminem ING)
    >
    > Żebyś się nie zdziwił. Ja składałem wypowiedzenie KK w ING. Pomimo
    > pisemnego wypowiedzenia złożonego w placówce banku, a w zasadzie to
    > wydrukowanego (i podpisanego) przez pracownika (wydruk z systemu)
    > przyjmującego dyspozycję okazało się, że karta nie została zamknięta.
    > "Ktoś" w systemie nie dopilnował i karta nie została nawet zastrzeżona,
    > po prostu zaznaczono aby nie była odnawiana na kolejny okres. Oczywiście
    > dostęp przez www straciłem i byłem przekonany, że karty już nie ma.
    > Dowiedziałem się o tym przypadkiem...
    >
    >

    :)
    Mi zamknęli z kolei nie kartę, którą im przyniosłem w łapkach, ale kartę
    dużo wcześniej zamkniętą.
    Po pół roku pojawił się monit o braku spłaty kwoty minimalnej (opłata
    roczna za kartę) + opłata za monit. :D

    Dobrze, że trzymałem wszystkie potwierdzenia.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1