eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipozytywnie INGRe: pozytywnie ING
  • Data: 2009-10-08 06:56:11
    Temat: Re: pozytywnie ING
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08.10.09 07:31, Mithos pisze:
    > JerzyR pisze:
    >> W końcu muszę coś pozytywnego napisać o ING...
    >> Byłem wczoraj zamknąć konto ING Direct , karte Maestro i kartę
    >> kredytową Mastercard. Wszystko odbyło się bardzo sprawnie w oddziale.
    >> Otrzymałem kopie 2 dokumentów i zwrot salda konta w gotówce (kilka zł)
    >> - wszytko bez 30 dniowego okresu wypowiedzenie w trybie
    >> natychmiastowym pomimo, że spodzieałem się okresu wypowiedzenia
    >> (zgodnie z regulaminem ING)
    >
    > Żebyś się nie zdziwił. Ja składałem wypowiedzenie KK w ING. Pomimo
    > pisemnego wypowiedzenia złożonego w placówce banku, a w zasadzie to
    > wydrukowanego (i podpisanego) przez pracownika (wydruk z systemu)
    > przyjmującego dyspozycję okazało się, że karta nie została zamknięta.
    > "Ktoś" w systemie nie dopilnował i karta nie została nawet zastrzeżona,
    > po prostu zaznaczono aby nie była odnawiana na kolejny okres. Oczywiście
    > dostęp przez www straciłem i byłem przekonany, że karty już nie ma.
    > Dowiedziałem się o tym przypadkiem...
    >
    >

    :)
    Mi zamknęli z kolei nie kartę, którą im przyniosłem w łapkach, ale kartę
    dużo wcześniej zamkniętą.
    Po pół roku pojawił się monit o braku spłaty kwoty minimalnej (opłata
    roczna za kartę) + opłata za monit. :D

    Dobrze, że trzymałem wszystkie potwierdzenia.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1