  • Data: 2010-03-04 00:27:34
    Temat: Re: pralnia Ojca Dyrektora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "p47" hmk0ou$rl7$...@n...news.neostrada.pl

    > Zwracam uwagę na to, ze ten "zwykłydureńzwyklebredzący" stosuje prymitywny
    > chwyt z opublikowanej kiedyś instrukcji SB , która zalecała, aby w celu
    > dyskredytacji niewygodnego przeciwnika, gdy argumentów brakuje, przypisywać
    > mu jakąś negatywna cechę, czy nadać poniżająca nazwe. Może ona byc nawet
    > całkowicie bzdurna, bo , jak juz Goebbels mówił, "ludzie uwierza w kłamstwo
    > 100 razy powtórzone".
    > No i "zwykłydureńzwyklebredzący" przypomniał sobie, czego go uczyli i
    > wymyslił oficera WSI;-)))

    No proszę -- i już wiemy, z jakich kręgów wywodzi się agent p47. :)
    Jak mBank zna nazwisko, na jakie założono wiadomy rachunek, tak p47 zna eSBeckie
    metody. :)

    > Powyższe dowcipasy mają pokryc fakty przyłapania tego indywiduum na tym, że
    > opisywane przez tego durnia okoliczności przestępstwa znać mógł tylko
    > sprawca występku. Wnioski , pamietając o pokazywanej tu, nieustannej
    > "sympatii", licznych oszczerstwach, zniesławiajacych kłamstwach itp. tego
    > osobnika do Radio Maryja, niech każdy sam wyciągnie...

    Ja wyciągam wnioski -- znasz metody eSBeckie, węc jesteś ex-eSBekiem.

    Nawet podpowiadasz nam swoim dochodeniem do rzekomej prawdy o rozmówcy -- kim jesteś.
    :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'