eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pręgierz ;) ] Wirtualne karty niestety do "wirtualnych" zastosowań › Re: [pręgierz ;) ] Wirtualne karty niestety do "wirtualnych" zastosowań
    From: Michał Gancarski <w...@-...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [pręgierz ;) ] Wirtualne karty niestety do "wirtualnych" zastosowań
    Date: Tue, 14 Aug 2007 13:29:20 +0200

    Dnia Mon, 13 Aug 2007 21:29:17 +0200, Marek Pieróg napisał(a):

    [...]

    > Czy ktoś może mnie oświecić na jakiej podstawie te wirtualne karty są
    > reklamowane jako bezpieczny odpowiednik Visa Classic i czy rzeczywiście
    > czymś się od takowej różnią w sposobie autoryzacji? A może to tylko ja
    > mam pecha, jestem nie kochany przez system bankowy / kartowy / jakiśtam?

    eKarta w mBanku. Podłączona do konta. Do tej pory nie miałem problemu z:
    - Paypalem
    - Amazonem
    - kilkoma tanimi liniami
    - wszelakimi polskimi księgarniami (choć tutaj już raczej robię mTranfer)
    - Handago
    - księgarniami z ebookami (ebooks.com, mobipocket.com)
    - Masaj

    Żadnych problemów, no.

    --
    Michał Gancarski - http://gancarski.com

    "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false,
    and by the rulers as useful"