  • Data: 2008-07-31 11:19:16
    Temat: Re: problem z odblokowaniem kanalu internet
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Lip, 10:39, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > capslock ?

    Gwoli wyjasnienia - informacja o zablokowaniu kanalu pojawila sie po
    pierwszej probie logowania, haslo bylo poprawne, capslock na 100%
    wylaczony. mLinka wyjasnila ze do zablokoawnia kanalu internet moze
    dojsc w dwoch przypadkach:
    1) trzykrotne (z rzedu) bledne wprowadzenie hasla
    2) bledne haslo wprowadzono po raz 50ty od czasu zalozenia konta
    (przez te 6-7 lat moze sie i tyle nazbieralo :/)

    Natomiast komunikat 'wprowadzono rozne hasla' dostaje podczas
    wstukiwania kodu tymczasowego przez teleserwis - wiec tutaj capslock
    raczej odpada :)
    Probowalem z dwoch roznych aparatow ale podlaczonych do tej samej
    linii (voip). Nie sadze zeby tutaj lezal problem, bo wstepna
    autoryzacja (identyfikator i telekod) przechodzi a zakladam ze
    mechanizm jest identyczny w obydwu przypadkach. Ale jutro sprobuje z
    pracy, z firmowego telefonu.
    Najgorsze jest to ze jesli mi sie nie uda to zadne centrum finansowe
    mbanku w lodzi czy cos takeigo nie pomoze - tylko zablokowanie
    wszystkich kanalow i prosba o ponowne uaktywnienie konta (czy jakos
    tak). Tyle ze wtedy musze czekac zanim nasza kochana poczta dostarczy
    pakiet aktywacyjny a przez ten czas jedyna mozliwosc korzystania z
    konta to karta do bankomatu (bo teleserwis tez bedzie zablokowany) :
    ( No ale w sumie bylem tego swiadom zakladajac konto w mbanku. Tylko
    wkurza mnie iz system glupieje przy moich haslach :/
    BTW poniewaz konto mam wspolne z zona wiec zawsze moge sie logowac na
    Jej identyfikator, zatem nie bede musial zebrac pod kosciolem :)