    From: "Al Gore" <1...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prowizja za placenie karta kredytowa - czy to legalne?
    Date: Tue, 4 Dec 2007 14:47:17 +0000 (UTC)

    adp <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Gdyby domyslna cena oferowanego produktu byla cena standardowa, a
    > platnosc gotowka powodowalaby rabat, z mojej strony nie byloby zadnych
    > zastrzezen.
    a tam czepiacie sie jest napisane wiec biora przyklad z zachodu

    70p charge on credit cards in IKEA stores from September 1st
    1. Why should I pay to use my credit card?
    From 1st September 2004, customers paying by Visa and MasterCard will have a
    70p supplement added to their bills at the point of payment. This is to cover
    credit card administration charges imposed on IKEA by Visa and MasterCard

    placisz kredytowka doliczaja 70pensow od transakcji

    w wielu wypadkach jesli placisz karta doliczaja administration fee najczesciej
    przy roznych mediach zeby zachecic do polecenia zaplaty :))