eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www › Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
  • Data: 2008-10-28 21:21:31
    Temat: Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-10-27 07:35 Jan Strybyszewski napisał/a:

    > Animka stara polityczna gnida z pl.soc.polityka

    Nigdy nie zaglądalam na tą grupę, a gnidą jesteś ty. Fuuu obrzydliwość.
    Widocznie zawsiarzony jesteś i gnidy cię już wymęczyły.

    znow pisze dyrdymaly bo
    > byla zbyt malutka by pamietac denominacja 1995r. w ktorej to ja
    > oskubali, choc nie wie jak to pisanie bzdur powinno byc zakazane

    W 1995 roku zaczęłam pracować w pewnym wysokim urzędzie i szkolił mnie
    pan M. oraz inne wybitne osoby w dziedzinie finansów. Jeśli chodzi o
    przeliczanie w tamtym czasie kwot ze starych zł. na nowe to musiałam to
    robić ręcznie odejmując te 4 zera, bo komputerów jeszcze w moim dziale
    nie było, dopiero po jakimś czasie pojawiły się i informatycy
    przygotowywali różne potrzebne programy. Tak ogółem.
    Co do twojej "osoby" to eot.

    --
    animka