  • Data: 2004-05-19 09:02:47
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c8d252$79n$1@nemesis.news.tpi.pl>, krystek-
    n...@p...space.mailbox says...
    W watku <c8d252$79n$1@nemesis.news.tpi.pl>, krystek-
    n...@p...space.mailbox piszesz...

    |Czy nie przesadzasz aby troszeczkę? To Ty chyba jakiś niecywilizowany
    |jesteś. Pewnie z bankomatu też kasy nie wypłacasz, bo nie ufasz
    |maszynom, nie kupujesz biletów w automatach, nie płacisz kartami, itd...

    Uprawiasz demagogie. Niedlugo jeszcze mi powiesz ze nie uzywam pieniedzy
    tylko preferuje handel wymienny. Uwazam ze ban ktory ma tylko kontakt z
    klientem przez telefon lub internet to nie bank - to jakis MontyPython.
    Dla mnei bank MUSI miec obsluge przez bankomaty, internet, callcenter
    oraz klasyczne placowki. To minimum.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke